Zameldowanie i dowody osobiste
Uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli wprowadza się do odwołania system indywidualnej obsługi klienta po uprzedniej rezerwacji terminu według zapisów lub po wezwaniu z urzędu.
Więcej informacji: https://www.opole.pl/dla-mieszkanca/aktualnosc/zmiany-w-organizacji-pracy-urzedu-miasta
Sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych realizuje Wydział Spraw Obywatelskich, Pl. Wolności 7, Pl. Wolności 7/8, Sala obsługi klienta tel. 77 54 11 361; 77 54 11 350; 77 54 11 354; 77 54 11 355
Aby pobrać dokumenty służące załatwieniu tej sprawy, wejdź na:
• Wybierz kategorię sprawy a następnie konkretny wniosek
• Przeczytaj informację o procedurze realizacji sprawy
• Pobierz wniosek i załączniki (pliki PDF)
• Wydrukuj i wypełnij pobrane dokumenty
• Złóż wniosek elektronicznie lub osobiście w Urzędzie.